16 maja 2011

Przygotowania do imprezy roku :-)

Tak tak, przygotowania do urodzin Patryczka idą pełną parą.

Prezent już kupiony!
Jak już pisałam wcześniej, zakupiliśmy wielgachnego michola dla naszego syna. Miś leży ukryty w garderobie na górze i normalnie nie mogę się doczekać reakcji mojego dziecka. Mam nadzieję, że oszaleje z radości.

Tort zamówiony!
Spędziłam cały dzień buszując w necie i szukając dobrej cukierni. Nie znam jeszcze cukierni w tym mieście bo mieszkam tu całe pół roku. No ale wynalazłam jedną fajną co robi super torty. Zakupiłam jeden malutki na spróbowanie i w smaku był rewelacyjny. W sobotę pojechałam z mężem i zamówiliśmy tort w kształcie samochodu. Samochód będzie czerwony i na około niego będzie napis Roczek Patryka. Nie chciałam dawać napisu na torcie, bo jakoś tak na aucie mi nie pasował.

Dekoracje zamówione!
W necie zamówiłam dekoracje z balonów, banery z napisem 1st Birthday, niebieskie girlandy i full baloników :-) Mają przyjść za 3 dni. Szkoda, że nie znalazłam ładnych banerów z napisem Sto lat. Jakoś nikt nie produkuje ładnych ozdób w naszym języku :-(


Opcję na urodziny mamy dwie albo zrobimy je w domu (jeżeli pogoda nie dopisze) albo na tarasie (jak będzie słonko). Dlatego nie mam jeszcze zamkniętego menu, bo ono zależy od opcji urodzin. Jeżeli urodziny będą na ogrodzie to zrobimy grilla, a jeżeli w domu to muszę przyszykować inny ciepły posiłek, tak żeby mąż pół imprezy nie spędził sam na tarasie pilnując rusztu.

Na roczku będziemy tylko my i dziadkowie z obu stron. Dla chrzestnych i pozostałej rodziny mieszkamy po prostu za daleko :-( Rozumiem ich bo nikt przecież nie będzie jechał bagatela 500 km, na jeden dzień. Trochę szkoda ale i tak zamierzamy się bawić wyśmienicie :-)

Ja, jak przystało na młodą mamę ;-) kupiłam sobie piękną sukienkę w panterkę w Zarze. Do tego założę brązowe szpile i będę laska jak nie wiem co hi hi hi. Patryka zamierzam ubrać w koszulę, spodnie na kancik i muchę albo krawacik. Jeszcze ich nie zakupiłam :-(
Drugą opcję mam w szafie :-). Ostatnio w Berlinie kupiłam smykowi piękne spodnie w kratę, na kant z szelkami, do tego ma koszulę białą z krótkim rękawem i w środę mają przyjść buty w tym samym kolorze :-) Tak więc stresu nie ma :-)

Mam nadzieję, że urodziny będą dla mojego dziecka pięknym dniem.
Zdaję sobie sprawę, że raczej nic z tego nie zapamięta ale specjalnie dla niego zapiszemy mu tą uroczystość na kamerze i na zdjęciach, żeby w przyszłości mógł do niej powrócić :-)


2 komentarze:

  1. No to przygotowania pełną parą :) a Patryk pewnie tak się zachwyci misiem, że nic innego nie będzie się liczyć. Ja jeszcze nie urodziłam, a już obmyślam imprezę urodzinową, moja siostra kupiła dla Małego zestaw eleganckich spodni w jodełkę z szelkami i do tego koszula biała w niebieskie paski, już się nie mogę doczekać, aż podrośnie i go zacznę przebierać w małego elegancika :D rewelacyjne zestawy pojawiają się w H&M- jak je wystawiają na manekinach to się można rozpłynąć na ich widok, takie maleńkie garniturki i eleganckie stroje, aż się nie chce, żeby dziecko rosło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mojej córki (starszej) hitem na jej urodziny na ówczesne lata był Szczeniaczek Uczniaczek. Nie było go jeszcze w sklepach, specjalnie zamawiany był na jej urodziny z internetu, oczywiście z wielkimi obawami, bo jeszcze nic o nim nie wiedziałam, nawet nie znałam tych melodyjek..... A dziś wspominam go jako najlepszy prezent na lata.

    Jestem pewna, że urodzinki waszego synka będą cudowne, ważne by atmosfera wokół była odpowiednia, a wszystko inne wypali na 100%
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń