13 kwietnia 2011

Lato na koniec zimy :-)

Właśnie wróciliśmy z dwutygodniowego urlopu na Gran Canarii. Oczywiście było super bo jak inaczej miałoby być. Słońce, ciepełko, podgrzewany basen, sprzątają za ciebie, karmią najlepszymi rzeczami, a ty nic nie robisz tylko leżysz i doglądasz malucha jak ładnie bawi się w piasku :-) Oj super było, na prawdę.
Patryk to urodzony podróżnik. Lot w obie strony zniósł wzorcowo czyli zero płaczu, oglądanie obrazków za oknem, dwie drzemki przy cycusiu mamy i dużo zabawy na podłodze samolotu :-) Był tak grzeczny, że w nagrodę dostał piłki plażowe od stewardes :-) Dumna jestem z mojego synka jak nie wiem co.
Na miejscu też nie mieliśmy problemów. Całe dnie spędzaliśmy na basenach. W naszym hotelu były nawet specjalne baseny dla dzieci, gdzie woda miała 28 C więc syn mój nawet nie chciał słyszeć o wyjściu z wody, a jak już wyszedł to momentalnie padał spać :-)
Jedyny problem to były posiłki bo karmiłam Patryka zgodnie z jego schematem dnia, który nie pokrywał się z godzinami naszych posiłków i tak kiedy my jedliśmy Patryk akurat był już po swoim posiłku ale oczywiście darł się na całą restauracje, że chce to co my jemy. Cały hotel wysłuchiwał jego "amama" :-) Doszłam nawet do wniosku, że pierwsze jego świadome słowo to właśnie "amama" na jedzenie. Takie to mam żarłoka w domu :-) Nie znaleźliśmy innego sposobu na naszego krzykacza niż dawać mu po troszkę do spróbowania, a to rybki, a to mięska, a to truskawek z bitą śmietaną! Wszystko mu bardzo smakowało, a w restauracji nareszcie była cisza ;-)
Urlop szybko zleciał, a teraz walczę z toną prania i stertą prasowania :-)

PS>A dziś w nocy stał się cud...mój syn przespał po raz pierwszy całą noc od 21 do 6.30. Mama nie spała od 5.30 zastanawiając się czy jej dziecko jeszcze żyje ;-)

1 komentarz:

  1. Kochana z racji tego, iz dzis wyjezdzamy wpadam by zlozyc Ci juz swiateczne zyczonka:
    Wesolego jajka, kurczakow, baranka, ciasta
    z rodzynkami, ostrego chrzanu, teczowych mazurkow, mokrego dyngusa i ode mnie calusa :*

    OdpowiedzUsuń